7 Ağustos 2014 Perşembe

Brütüs'e Mektup

   


      Zaman diyor Brütüs zaman. Zamanıda düsman etti bana. Su gibi akıp geçiyor dediğim zaman yerinde sayıyor. Bir türlü söylediği zamana varamıyorum. Akrep bencil zaten. 60 adıma karsılık sadece bır adım atıyor. Yelkovana acıyorum. Oysa ben bır yelkovan kadar bile değilim Brütüs. 60 adımdan fazlasını atsam da bir adım karsılığım yok. Uykudayım Brütüs uykudayım ve o bilmiyor bunu. Rüyalar görüyorum sadece gözlerim açık halde hemde. Alarmı kurmuş bir zamana belki de kurmamış, bilmiyorum. Uyanamıyorum Brütüs uyanamıyorum bu uykudan. Güneş doğsa, sabah olsa , alarm çalsa onun sesinden, uyansam hemen. Güneşın yerine koysam onu. Hic sırıtmaz emin ol. Emin ol güneş kadar aydınlatır dünyamı. Oylesine ışık saçıyor bana. Öylesine güzel ki hiç bır çıplak göz uzun süre bakmaya cürret edemez ona. Ama ben bakıyorum Brütüs. Gozlerım yanıyor, tenim degil belki ama içim kararıyor. Olsun be Brütüs. Yansın son raddesine kadar. Bu zamana kadar bembeyaz tutmamızın sebebi ,bir gün iyi bir şekilde yakmaktır belkide. Kızma bana Brütüss elimde değil. İnsanlardan örnek verme bana. Ben onlar gibi değilim. Olamam. Olamıyorum. Vazgeçmek basitçe geliyor bana, vazgeçmek kendime ihanet etmişçesine. Duygularım dostum benm. Onları yalancı konumuna düşürmem. Sende mi Brütüs demiycem sana. Biliyorum sende öylesin. Ama ben değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder